[Kiberpipa] POBEG GRAVITACIJI

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Dec 3 00:03:00 CET 2004

pejte no. :)

ma sem hotel naredit dobro stvar in spromovirat... pa ste me zaradi tega
maribora zbombardiral z vseh strani . :)

maribor je blizu. se strinjam.

stvari, ki niso v lj se posebej poudarjam, ker _veckrat_ opazam, da
pisejo ljudje, ki vedno sprasujejo, ce se bodo stvari se kje drugje kot
v Lj dogajale. No, in ta "blizu maribora" je bil namig, da je morda
tokrat cas za to, da premaknejo svoje riti, ce jim je mb blizji od
ljubljane.

moje izkusnje iz kiberpipe kazejo da nima velikega smisla prepricevati
ljudi, ki so dalec iz ljubljane, da pridejo, razen ce ni kaka vecdnevna
zadeva... zato pac usmerjam energijo tako, da bo najvecji effekt.

cao
andraz