[Kiberpipa] Re: Nic ni zastonj

Mat madmatt04 at gmail.com
Fri Apr 1 11:11:05 CEST 2005

Dobra prvoaprilska fora, ampak mogoce bi blo pa vseeno dobro
razmislit, ce ne bi uvedli nekaj naprednejsih storitev in zanje
zaracunavali. Al pa je to v nasprotju s filozofijo Kiberpipe?

Naprimer, men ne bi blo tezko dat kakega jurja na mesec, ce bi se
usposobla dva mal boljsa racunalnika na katerih bi lahko obiskovalci mel lastne accounte. Ce nic drugega, bi lahko shranjevali bookmarke in par fajlov in meli lastne nastavitve namizja... Sicer bi blo tezko to vzdrzevat in preverjat kdo je placal in kdo ne in podobno, ampak mogoce pa velja o tem razmislit...