[Kiberpipa] Fw: podpora izbrisanim

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jul 8 14:09:29 CEST 2005

-------- Posredovano sporočilo ---------
Od: lana <lana at radiomars.si>

Spoštovani!

Po štirinajstih letih muk se je nekaj izbrisanih odločilo za gladovno
stavko, ki so jo pričeli 2.7.2005 ob 14. uri na mejnem prehodu z
Avstrijo v Šentilju. Vztrajali bodo vse do izpolnitve njihovih zahtev.
Pozivamo vas, da v okviru svojih zmožnosti pomagate gladovno
stavkajočim, ki od odgovornih zahtevajo le, da spoštujejo odločitev
Ustavnega sodišča.
Oglasite se v Šetnilju, obiščite jih z litrom vode, cigareto, 100
tolarji, toplim pokrivalom,....
Mislimo na izbrisane s pozitivnostjo, saj ne zahtevajo ničesar, kar ne
bi bila osnovna človekova pravica!

Trenutna stanje v Šentilju:
Gladovno stavkajo trije izbrisani z dvema podpornikoma.  Eden od
podpornikov prav tako gladovno stavka. Noce se izpostavljati s to
izjavo, ker spi na drugi lokaciji (na domu, kjer skrbi za psa). Danes
tece 7 dan stavke, oci stavkajocih so vidno motne, zamegljene,  ....

NE CAKAJMO, KMALU JE LAHKO PREPOZNO!!!

Odgovorni jih ignorirajo, nihce jih ni poklical, obiskal, tudi varuha ni
bilo. Nikogar, ki bi  strokovno ocenil njihovo zdravstveno stanje, ni
bilo.
Pozivamo vas, da s svojim podpisom izrazite podporo izbrisanim.
Torej, naprosam vas, da prilozeno peticijo sirite po svojih kanalih, ce
ste njihov podpornik, mi posljite povratni mail s svojimi podatki in
dodajte stavek v stilu, da se strinjate.....
Ko sirite po svojih kanalih, dodajte moj mail, da ljudje lahko
odgovorijo na moj naslov.
Hvala

vesna

za informacije smo na voljo na: