[Kiberpipa] M. M. P. predstavlja svoja projekta na spletu

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jul 25 14:22:28 CEST 2005

-------- Posredovano sporočilo ---------
Od: SCCA-Ljubljana <scca at mail.ljudmila.org>

SPOROCILO ZA JAVNOST
St. 18/2005
Ljubljana, 25. 7. 2005

Obvescamo vas o aktivnosti nase sodelavke.

MARIJA MOJCA PUNGERCAR:
PROJEKTA "DRESSCODE" IN "PRED DOMACIM PRAGOM" NA SPLETU

Marija Mojca Pungercar deluje na na podrocju sodobne umetnosti
(likovna instalacija, video, performans in gledaliska kostumografija),
hkrati pa je tudi urednica spletnega medija Artservis
(http://www.artservis.org/), ki ga izdaja Zavod SCCA-Ljubljana. Dva
njena projekta sta zdaj zazivela tudi na spletu.

Projekt Dresscode je Marija Mojca Pungercar v soavtorstvu z Veroniko
Klancnik izvedla oktobra 2002 v Kiberpipi v Ljubljani. Projekt je
vkljuceval zbiranje rabljenih oblacil in zgodb ter njihovo oddajanje
novim lastnikom. Vec kot sto fotografij oblek in zgodb iz kolekcije
Dresscode sestavlja edinstven arhiv okusov in nacinov zivljenja
ljubljanskih mescank in mescanov na prelomu tisocletja. Zbirko na
spletu dopolnjuje fotogalerija starih in novih lastnikov oblek, ne
manjkajo pa niti fotografije in video iz prizorisca dogajanja v
Kiberpipi.
http://www.3via.org/dresscode

Spletna stran projekta Pred domacim pragom prinasa fotografije, video-
animacije in zgodbe iz ljubljanskega predmestja Grba. V projektu se
umetnica ukvarja z dokumentiranjem sprememb v okolju, v katerem zivi.
Domaco sosesko je tri leta dokumentirala na vsakdanjih sprehodih s
psom. Tako je zabelezila del lokalne zgodovine te soseske v casu, ko
se ta pospeseno spreminja iz delavskega predmestja v luksuzno naselje.
S projektom Pred domacim pragom se je umetnica novembra 2004
predstavila v Galeriji P74 v Ljubljani.
http://www.3via.org/pred_domacim_pragom

Spletna projekta sta nastala v produkciji KUD-a Trivia, ki gostuje na
strezniku Ljudmile.
Marija Mojca Pungercar je prejemnica letosnje delovne stipendije
Ministrstva za kulturo RS.

Vec: http://www.3via.org/mojca
SCCA-Ljubljana, Zavod za sodobno umetnost
http://www.scca-ljubljana.si
tel: 01 431 83 85
fax: 01 430 06 29
e-mail: info at scca.ljubljana.si