[Kiberpipa] [Fwd: Zalosten dan za evropsko demokracijo]

Matija Šuklje matija.suklje at rutka.net
Tue Mar 8 14:17:35 CET 2005

Me sam zanima, če kdo ve a FFII pošilja kaj podobnega tudi na EU Komisijo? V
skrajnem primeru, bi lahko komisija vzela nazaj svoj predlog...

je pa res, da verjetno smo kot organizacije bolj opazni za politike kot pa
(strokovni ali civilni) individualci.

je Koda.si tut poslala kaj podobnega?

lp,
matija