[Kiberpipa] [Fwd: [Aktivist] Re:YHD gladovno stavka]

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Fri Mar 18 07:18:51 CET 2005

Poskusil sem na DELOvi strani oddati svoj komentar kot podporo stavkajočim,
pa mi ga ne sprejme. Javi samo: "ERROR - NO DATA"

Komentar ima naslednjo vsebino:

Priimek in ime: Novak  Drago; Logatec
Naslov: Vrh ledene gore

Ne vem, kako je prišlo, da takšne odločitve  Pečaričeve in njenih
somišljenikov. Vsekakor pa mi je nekoliko poznano ozadje, na katero ta
skupina opozarja s to gladovno stavko.

Poznani so mi primeri, ko nekatere invalidne osebe ne vključijo v svoje
invalidske vrste. Zavedam se, da je večkrat težko določiti mejo med
"bolniki" in "invalidi". Ampak borba za denar je tista, ki sili nekatere, da
niso dovolj široki. To so predvsem tisti iz lastnih vrst, lahko se pa še
kateri šlepajo zraven.  Morda pa je ravno njihovo stanje tisto, ki jim ne
dopušča širine pogleda v lastnih vrstah.

V primeru spora, kateri je izbruhnil kot vrh ledene gore, je oblast vsekakor
kompetentna, da nastopi in omili nastalo stanje. Za stanje v državi edino
oblast nosi odgovornost. In nihče drugi. Kdo pa jo zastopa, je popolnoma
nepomembno.

Predsednik države je pa najvišji predstavnik oblasti in države, ter
predstavlja državo tako navznoter kot tudi navzven ter je odgovoren zato
tudi za stanje v njej. Verjetno ne bi bilo slabo, v kolikor ne bi imeli
stavkajoči pravega uspeha na nižjih inštancah, da bi se obrnili na
predsednika države in poskušali rešiti, kar se trenutno rešiti da ali pa
vsaj poskusili omiliti zatečeno stanje.

Ta klic stavkajočih me vsaj zaradi napisanega, ni presenetil. Čudi me le, da
se ni ta klic vpijočega v puščavi zgodil že prej. Morda pa se ni mogel
zgoditi zaradi "klime" časa.