[Kiberpipa] Pesniška zbirka Napis nad mestom Mojce Pelcar – Šarf razprodana, odslej dostopna kot brezplačna e-knjiga

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Mar 15 17:15:19 CET 2005

-------- Forwarded Message --------
Od: Jaka Zeleznikar <jaka at jaka.org>

*
Pesniška zbirka Napis nad mestom Mojce Pelcar – Šarf razprodana, odslej
dostopna kot brezplačna e-knjiga*

***http://www.jaka.org/2005/mps/*

/Z //Napisom nad mestom// je slovenska poezija bogatejša za novo,
izvirno delo./
dr. Jerneja Ericsson (/iz spremne besede/)

*Mojca Pelcar — Šarf *je ena najobetavnejših poetinj mlajše generacije.
Rojena v Šentvidu pri Ljubljani, trenutno živi in dela v Londonu, kjer
se posveča doktorskemu študiju s področja narativnosti kombiniranih medijev.

*Mojca Pelcar — Šarf *je prva slovenska predstavnica multikulturnega
pesniškega gibanja /ersatz/, trenutno najbolj intrigantnega dogajanja v
otoški poeziji, v katerem ima sama ključno vlogo. Poglavitni vidik
gibanja /ersatz/ je, da neformalno, večnacionalno združbo poetinj
povezuje zgolj soroden odnos do nacionalnih literarnih kanonov (in ne
ista estetska usmeritev) in v njih impliciranih družbenih razmerij moči.
Ti zanimivi mladi glasovi prek postopkov potujitve in zgrešenih srečanj
restrukturirajo ‘naravna’, ‘dana’ razmerja kanonov lastnih nacionalnih
literatur.

*Mojca Pelcar — Šarf*  je avtorica štirih pesniških zbirk (/Knife/,
2002, /Woman, girl, babe/, 2003, /Airports/, 2003 in /Napis nad mestom/,
2004 – prve tri so napisane v angleškem jeziku in izdane v Veliki
Britaniji).

*E-knjiga*

/Napis nad mestom/, avtoričin prvenec v slovenskem jeziku je naletel na
zelo ugoden odziv med ljubitelji poezije kot tudi med delom strokovne
javnosti. Kljub trenutni odsotnosti avtorice iz slovenskega kulturnega
prostora, je bila knjiga izjemno hitro razprodana. (Knjigo je izdal
Institute P.A.R.A.S.I.T.E. v Ljubljani).

Zaradi velikega zanimanja je, ob morebitnem ponatisu, knjiga brezplačno
dostopna v elektronski obliki na naslovu:

*http://www.jaka.org/2005/mps/*

Spletno mesto vsebuje tudi dodatne informacije o knjigi in avtorici.