[Kiberpipa] [Fwd: za Andraža]

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Mar 30 18:45:21 CEST 2005

glede projekta opremljanja metelkove - dnevnega centra menze pri koritu
z LTSP sistemom za javni internet dostop.

očitno je zdaj čas, da se zmigamo.

se vedno imamo pa problem 'glavnega' racunalnika. nimamo ga. razlogi so
bili tu ze napisani. meni se sicer zdi butasto da smo se pred casom, se
preden smo se zaceli pogovarjat konkretno z metelkovci, zmenili, da damo
okoli 20k za to da opremimo metelkovo - s to predpostavko smo namrec sli
sploh v pogovore.

meni takšno spreminjanje dogovorov ni korektno, predvsem zato, ker mi
zdaj ni jasno kako bom izpeljal projekt za katerega minimalne finance
smo se že zmenili!

bye
andraz