[Kiberpipa] ne na tej listi

Marko marko at kibla.org
Mon Jan 23 20:59:24 CET 2006

yu-hu!

me veseli, da je tako.
 a debato Irak-demonstracija-delanje politicnega (v ozjem smislu) kapitala
smo v nasirsem politicnem pomenu ze izcrpali, debatiranje politicnega v
najozjem smislu pa kot pravis ne ustreza namenu liste, kot obstaja od
nekje zacetkov.

tak da mi ni do osebno-politicnega prepucavanja na listi, ki ponavadi nudi
koristne informacije o dejavnostih Kiberpipe - tudi politicnih v najsirsem
smislu.

sicer pa ja - lista je Kiberpipina in lahko z njo pocne, kar zeli.

pa brez zamere.

Marko