[Kiberpipa] mašina

bernard.alic at mzr.net bernard.alic at mzr.net
Thu Mar 2 09:29:58 CET 2006

Živijo,
včeraj zvečer sem se udeležil  predavanja o novostih v Flash 8.5.
Rad bi pohvalil vaš pristop in način dela. Cela kiberpipa me je
totalno navdušila tako da ... VSE POHVALE.... keep up the good work.

Zdaj pa še glavna stvar, zaradi katere vam pišem.
Pri nas se zadnje par mesecev valja en server...
IBM Netfinity 5500, mislim da gre za dvoprocesorsko mašino
tipa PIII 450, 1Gb rama... in nekaj diskovja z Raidom.
Če bi mašino lahko uporabili za katerokoli pametno stvar.
Vam jo z veseljem podarimo.