[Kiberpipa] Isce se Tetris za Nintendo Game boy

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Mon May 15 16:57:09 CEST 2006

Nisem bil cisto preprican, da se imam tole doma... Pa sem sel pogledat
pod posteljo... Game boya se nisem dotaknil ze priblizno deset let,
ampak se deluje. :))
Torej, podarim lahko en game boy z adapterjem in pa sledece igre:
- tetris
- super mario land 2
- zelda
- jimmy connors tennis
- home alone 2
- power racer

Imel sem sicer se nekatere igre, ampak so se ocitno izgubile med
izposojo. :) Nisem iz Ljubljane, tako da lahko prinesem paketek ob
priliki (hm, ceprav nimam dovolj casa, da bi uletel spet na kaksne
spletne urice)... Nenazadnje lahko paket posljem tudi po posti. Sporoci
slow mail naslov.

lp
bisi