[Kiberpipa] odjava

red duck redduck666 at gmail.com
Tue May 16 22:09:19 CEST 2006

Vsi, ki se želite odjavit s te (ali kakterekoli druge) mailing liste:

Na dnu vsakega sporočila tega dopisnega seznama je naslov, kjer se lahko
vsak sam odjavi ali si spremeni nastavitve prejemanja (npr. skupno
sporočilo vsak dan ...).

Torej... naslov je
https://www.ljudmila.org/cgi-bin/mailman/listinfo/kiberpipa

Prosim, na ta dopisni seznam ne pošiljajte administracijskih zahtevkov.

Namenjen je obvestilom o dogodkih v Kiberpipi in o dogodkih in temah, ki
so povezani s tematikami s katerimi se ukvarjamo (npr dogodki v Kibli
ali Ljudmili). Seznam je _namerno_ odprt, da lahko nanj vsakdo prispeva,
vendar prosim ne smetite ga z administracijskimi zahetvki, saj lahko to
uredite sami.

Najlepša hvala!

Lep pozdrav
za Kiberpipo