[Kiberpipa] Projekcija filma: "Distorted morality"

Jana Murgelj Jana.Murgelj at menea.si
Wed Mar 16 11:52:22 CET 2005

ojla,

samo ena zadeva glede teh filmov v Kiberpipi: se mi je ze nekajkrat zgodila, da sem prisla na objavljene zadeve, pa je potem ali odpadlo ali se vrtelo cisto nekaj drugega... pa nocem bit tecna, samo mi ni ravno v veselje posedat tam okrog in cakat ali se bo kaj zgodilo, ce sploh bo...
zato predlagam resitev - na to isto mailing listo posljite na dan dogodka obvestilo o spremembi plan, kakrsnikoli ze...
jaz vam bom hvalezna. v bistvu se vam v dobri veri zahvaljujem ze vnaprej.

lp
Jana