Odgovori: RE: [Kiberpipa] Projekcija filma: "Distorted morality"

Matej Delakorda matej.delakorda at siol.net
Wed Mar 16 12:36:27 CET 2005

Hej-hej...

hvala za tvoj mejl...se se kako zavedam situacije, ki je nastala...ze pred parimi dnevi sem dobil mejl od Petra, prav tako nekoga, ki je bil za 2x razocaran, ker ni bilo projekcij...Ce ti povem cisto po pravici, se trudimo kolikor lahko, prvi petek je bil problem tehnicne narave (The 4-th world war nameravam se enkrat vrteti), naslednji petek pa smo imeli copyright tezave, saj so nam "Češke Sanje" prepovedali predvajati in to v cetrtek. Jaz se ti za vso zbrko iskreno opravicujem in obljubljam, da bom od zdaj naprej bolj vestno objavljal kakrsnekoli spremembe.

Prav tako so vsi ti zapleti pripeljali do raznih idej in kreativnih prebliskov, tako bomo poskusali zdej bolj vrteti filme in gradivo neodvisnih produkcij in svobodonih umetnikov in to cimbolj pogosto. Nekako upam, da bi projekcije pocasi presle v navado vsak petek (a vam ura ustreza - je 18.00 v redu ali prestavimo kam +/-) V glavnem , ceprav morda ne izgleda, we are doing best we can, ampak vcasih ti jo te pravice vrtenja tako zagodejo da je kr joj...

Ta petek s filmom ne bi smelo biti tezav, za vsak slucaj sem pripravl se rezervo (Infowars - Matrix of evil) ker nikoli ne ves. Morda bom v petek tudi sam osebno v Kiberpipi, pa se lahko malo pogovorimo glede projekcij, vasih zelj, predlogov itd.

Hvala za melj & bodi lepo
Matej